If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Някой може ли да качи снимки и да покаже за кои маншони става въпрос, че скоро трябва да сменям филтъра на купето и да ги премахна и почистя всичко. Благодарско предварително
Аз имах подобен проблем - спря първата степен (интервала) и започнаха да остават там, където са, когато ги изключа. Купих си моторче втора употреба (барабар с целия механизъм, но смених само пластмасовата част с пластинките (реле ли е, редуктор ли е, нямам идея), без да пипам моето си моторче и... воала! всичко тръгна перфектно.
Ако някой даде подробности за тези маншони, ще съм благодарен, че забравих да сменя филтъра на купето и сега пак ще трябва да отварям пластмасите, та поне да свърша всичко полезно наведнъж този път
Ако някой даде подробности за тези маншони, ще съм благодарен, че забравих да сменя филтъра на купето и сега пак ще трябва да отварям пластмасите, та поне да свърша всичко полезно наведнъж този път
Да се надяваме че някой колега има снимков материал, или ако скоро му се налага да отваря пластмасите да покаже за да знаем за кои маншони става въпрос
Снимки нямам но ще ти кажа как ги намерих аз.
Разглабяш пластмасите и махаш чистачките, чистиш добре "кориото" отваряш предния капак и сипваш една бутилка вода вътре ,заставаш пред отворения капак и гледаш от къде капе.
Този от страната на пътника ще го откриеш лесно вижда се добре, другия е по скрит зад тръбата на дебитомера е,горе долу.
Снимки нямам но ще ти кажа как ги намерих аз.
Разглабяш пластмасите и махаш чистачките, чистиш добре "кориото" отваряш предния капак и сипваш една бутилка вода вътре ,заставаш пред отворения капак и гледаш от къде капе.
Този от страната на пътника ще го откриеш лесно вижда се добре, другия е по скрит зад тръбата на дебитомера е,горе долу.
Мерси, ще погледна и ако имам затруднения ще пиша пак
За съжаление при мен днес проблема се появи отново.
Предполагам ,че е виновно студеното време и замръзват каналчетата.
Най-вероятно ще се стигне до смяна на моторчето което обаче от време на време проработва !?
Мисля си обаче ако го сменя няма ли да свърши и новото по същия начин
Да го направя нещо киборг ли , да го увия новото в нещо да не се мокри ??
Проблема е бил в моторчето не в маншоните, беше ръждясало почти цялото отдолу,брезентчето имаше няколко малки цепнатинки които явно са се оказали фатални, смених го сега всичко е ок.
Колега здр,имал си проблем с чистачките,и аз имам подобен проблем чистачките ми работят само на най-бързите,ти оправи ли проблема и ако си оправил може ли помощ.благодаря предварително.
Колега здр,имал си проблем с чистачките,и аз имам подобен проблем чистачките ми работят само на най-бързите,ти оправи ли проблема и ако си оправил може ли помощ.благодаря предварително.
Вземи си друго моторче и ще ти се оправят нещата. В моторчето има едни писеци и се скапват, та моторчето почва да работи само на бързата степен
Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Благодарности за отзива колега.Днес от морга пробвах с друга платка над моторчето на чистачките,проблемът 1 към едно не помръдна,значи да поясня че този проблем се появи след челен удар с друга кола,работят ми само бързите надолу и импулсните нагоре,и чистачкиле не се връщат в краино положение когато спра ръчката.свалиха ми от волана ръчките за мигачите и чистачките,но стана късно и днес не можах да пробвам.Друго освен тези 2 те места къде да пипна утре някой досеща ли се.Благодаря предварително
Колега, по-нагоре съм писал при мен какъв беше проблемът, доста подобен на твоя, но без челния удар преди това.
При мен стана само със смяна на капачето на релето или каквото е това с кръглите писти, което управлява режима на чистачките. Ако си сменял моторчето заедно с това нещо и проблемът продължава по същия начин, не знам какво да те посъветвам.
Comment